fråghestunnd xD

litte svar xDDDD
.
patrick:
hur snygg är jag på skala 1-10 tycker niii assåå??? bara så niii vet så gillar jag er väldigt mycket, en sann beundrare<3<3<3<3333<3<3<3<3<3<33<
.
svar: assåh aldri sett däj men lixom om man typ skriver <3 utan 3 på sluthet så lixom skhieetful. så du får 0. vi har rdn massah som ghillar oss så lixom vi klara oss typ utan däj. kiss maj assh!
.
.
jerryh:
tycker ni det är seeexigt med moppemusch och polisonger? för det har jag!!
.
svar: jah guuu så himla hett xD xD grrrrrr..! tlfnnr? (aaaaaaaaaa)
.
.
skogjaktlagets ordförande:
hallå där tjejer! kommer ni på nästa rovdjur/harskyttsträning? det skulle vara underbart! med många vänliga hälsningar rudolf! 

p.s jag har erat finfina uppstoppade vildsvin uppe på väggen här! vackra betar! d.s
.
svar: Hej! Ja du kan sannerligen räkna med oss Rudolf! Härligt att du också känner så. Många pussar från dina tre små flickor!   Åh tack så glad jag blir! Ja vi har polerat dem i många dagar!
.
.
sture (grannen) i beck ;) SKOJA:
Jag hör er brudar hoppas ni har roligt!!!!!! Men nu är det nog dags att aläcka lampan, hihi. 
P.s RING OM NI BEHÖVER NÅT!!!! LOVA! D.s
.
svar: assåh deta e ingen frågah? men jah vi hadde rolit oh sleckte lammpan hehehhe xD TAAAAAAHCK! :D
.
.
ånglokaren mellan rimforsa och umeå:
hallådär allesammans satt här på tååge och lete blogg. hitta eran och ångrar mig int en sekund! därför har jag en fråga en gång för alle. vart bor ni?!?!? hehhehheeeh 
/göran med stort G
.
svar: heheheheh tjenna snyggigh därh <3<333<3<3 :* <3 heheh vi vet lixom e best :P vi bor i v-by ring för nermre info ;) 07088888893 / pekk sock oh sizk
.
.
sizks mamma:
Hej, jättefin blogg favvo-tjejerna. kanske är dags att komma hem nu sizk, det är din tur att städa toan! Puss
.
svar: hehehe tack sizks mammis :P assåhh pekk som skrvr nu oh sikzs vill lixom inte städa förstå de då! men tack endå hehehe :P PUUUUUUSS ILY
.
.
anonym:
Hej vi är tre tjejer som också har en blogg! Vi älskar eran blogg och läser den varje dag, fast tycker däremot att ni ska uppdatera oftare.. Erat namn är verkligen inspirerande och har gjort att vi funderar på att byta namn från 3tjejer.se till the theforkz.se ( liksom motsatsen till thenivez ), om det är okej för er? Kolla gärna in våran blogg, så kan vi kanske höras av någon gång? Ni verkar även ha skön humor, och det gillas i bloggvärlden nu för tiden. Ha det bra tjejer! 
Xoxo
.
svar: hääääääääääjj! takk såh jettemycke cheyer ;P<333333<3 jah assåh vi jobar på de men eh lixom svårt att hinna, förståååå de då!?!?!? hehehe byt om ni villh, vårt e endå besth hehe xD har redan jort de, den sög :P jah assåh fjorrtizhumoren e lixom den bestha xP ha de bra ni oxå. ILYYY!
OXOX!!
.
.
.
de vah allah fråger heheheh :P inte så mångah hehe xD
oxox /nån av ossh heheheh xD
~^*> KNIVARNA <*^~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0